مقالات

یو پی اس دوربین مدار بسته

یو پی اس دوربین مدار بسته

یو پی اس دوربین مدار بسته

یو پی اس دوربین مدار بسته در زمان قطع برق دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر از کار میفتد و حتی این ترفند سارقان برای از کار انداختن تجهیزات امنیتی است. پس دوربین مداربسته و سیستم ضدسرقت نیازمند به یک یوپی اس در زمان قطعی برق (یو پی اس برای دوربین مداربسته) میباشد.

مشخصات یو پی اس مخصوص دوربین مداربسته و دزدگیر:

  • یو پی اس باید با قدرت ۳۰۰ وات یعنی حداقل با ۴ ساعت ذخیره سازی برق داشته باشد
  • عمر طولانی داشته باشد
  • ابعاد یو پی اس باید کوچک باشد جهت مخفی کردن در فضای کوچکتر
  • پشتیبانی تمامی سیستم های دوربین مداربسته و ضد سرقت
  • اتصال راحت و تجهیز آسان با تمامی سیستم ها

– یو پی اس دوربین مداربسته GMK قابلیت ساپورت مصرف کننده ها تا 30 آمپر را داشته و دارای 4 درگاه خروجی می باشد که سه درگاه جهت خروجی جهت دوربین مداربسته و یک درگاه جهت خروجی DVR تعبیه شده است.

– یو پی اس دوربین مداربسته GMK برق اضطراری جهت دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی شما را بدون هیچگونه قطعی و ری استارت فراهم خواهد کرد همچنین از صدمه به هارد دستگاه DVR بدلیل نواسانات برق پیشگیری خواهد کرد.

– یو پی اس دوربین مداربسته GMK مدل 30 آمپر جهت استفاده برای 1 الی 32 دوربین و دستگاه DVR چهار الی 32 کانال مناسب می باشد.

یو پی اس برای دوربینهای امنیتی

یو پی اس دوربین مدار بسته اکنون از جمله محبوب ترین وسایل الکتریکی جانبی به شمار میروند و در همه جا کاربرد دارند. از آن جمله میتوان به دوربین های امنیتی و دوربینهای مدار بسته اشاره کرد. از آنجا که اغلب یو پی اس ها برای دوربین از باتری 12 ولت استفاده میکنند، بین 1 تا 4 ساعت امکان برق دهی به دوربینها وجود دارد. دوربین ها و سیستم دی وی آر مربوطه معمولا برق با کیفیت خیلی بالا لازم ندارند و ضمن اینکه خود دی وی آر (DVR) ها یک استابلازر درونی دارند.

بنابراین استفاده از یک یو پی اس تک باتری برای دو یا سه دوربین کافی است. توان مصرفی دوربینها معمولا 40 وات و توان مصرفی دی وی آر 100 وات است. در صورت استفاده از بیش از این تعداد. بهتر است از یو پی اس دو باتری و یا یک یو پی اس توان بالاتر استفاده شود. در صورت استفاده از دوربین ها در ادارات و سازمانها، استفاده از یک یو پی اس برای چندین دوربین توصیه نمی شود. در ضمن توان یو پی اس برای دوربین باید حداقل 1.5 تا دو برابر توان مصرفی پیشبینی شده است.

تعداد و ترکیب یو پی اس برای دوربین

بهترین انتخاب برای دوربین های امنیتی شاید یو پی اس های آنلاین با باتری دوبل 12 ولتی باشد. تعداد را به اینصورت انتخاب کنید که به ازای هر 3 دوربین و دی وی آر مربوطه یک یو پی اس 2000 ولت آمپر را بکار بگیرید و به ازای هر دوربین اضافه تر 500 وات به آن اضافه کنید. البته این برای مدت ذخیره 4 ساعت است که تا 8 ساعت نیز میتوانید استفاده کنید.

مهمترین مزیت سیستم ups

مهمترین مزیت سیستم یو پی اس دوربین مداربسته تاییدیه اداره اماکن, عدم نیاز به خرید آداپتور برای دوربین ها و DVR و همچنین هزینه بسیار پایین خرید خود ups می باشد. سی پی اس 12 ولت دارای پاور داخلی 15 آمپر و باطری داخلی برای یک ساعت کار در نبود برق با قابلیت نصب باطری خارجی تا 65 آمپر جهت زمان بیشتر دارای خروجی USB جهت شارژ موبایل یا اتصال مودم ، دارای 2 خروجی محافظت شده توسط فیوز برای پشتیبانی از حداکثر 10 دوربین و dvr

مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است.

یو پی اس دوربین مدار بسته

محاسبه UPS یو پی اس مناسب برای کاربری های مختلف
UPS یو پی اس برای 4 دوربین مداربسته

برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.

همچنین جهت جلوگیری از نوسان برق شهر میتوان از استابلایزر یا استابیلایزر بهره برد که به دو دسته استابلایزر تک فاز و استابلایزر سه فاز تقسیم می شوند. برخی به آنها محافظ ولتاژ و یا ترانس برق نیز می گویند.
UPS یو پی اس برای 8 دوربین مداربسته

برای هشت دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS یو پی اس با توان 1000VA استفاده کنید.

یک UPS 1000VA یو پی اس با دو باتری 7آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 1 ساعت روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 امپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 1 ساعت و 20 دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 2 ساعت خواهد رسید.
UPS یو پی اس برای 16 دوربین مداربسته

برای 16 دوربین مدار بسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS با توان 1000VA استفاده کنید.

یک UPS 1000VA یو پی اس با دو باتری 7آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 30 دقیقه روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 امپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 40 دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 1 ساعت خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *